هناك فرق بين ايام الخطوبة وبعد الزواج 2019

الفرق ما بين ايام الخطوبة و الجواز

وانتي لسه عند اهلك …….دخلتى المطبخ مدخلتيش كلوا واحد
في بيت العدل …….مش بمزاجك……حتدخلى….حتدخلى
وانتي لسه عند اهلك ……فى العيد بيديلك العيدية وفوقها بوسة
في بيت العدل………بيقولك خلاص بقي انتي كبرتي عالحاجات دي
وانتي لسه عند اهلك ……بتنامى و تصحي براحتك خالص في اي وقت يعجبك .
في بيت العدل…….في الاوقات الي تناسب سيادته .. او حسب مواعيد شغله
وانتي لسه عند اهلك …….بيشتريلك كل الي انتي عاوزاه و يهتم بذوقك و برأيك في الهدايا بتاعته .
في بيت العدل…..بيشتريلك برضو ….لكن ماقل ودل….لان في حاجات اهم و اولى .. خلى عندك نظر
وانتي لسه عند اهلك…….لو زعلتي يزعل عشانك .. و ميغمضلوش عين إلا اونتي راضية عنه
في بيت العدل…..بيزعل منك ويلومك انك ازاي اصلا بتزعلى
وانتي لسه عند اهلك……..بيستمني كده اي كلمة .. و كلمة واحدة ترضية
في بيت العدل…….طول الليل تحايلى فية
وانتي لسه عند اهلك……لو شافك بتعيطي بيمسح دمعتك ويراضيكي
في بيت العدل. …..لو عيطتي . يقول يخربيت ابو النكد الي احنا فيه
وانتي لسه عند اهلك…..لو خارجة مع صحباتك . يقترح عليكي الاماكن و ممكن كمان يجي يوصلك
في بيت العدل. ……مفيش لزوم للخروج و التنطيط . خليكي في البيت يا اختي
وانتي لسه عند اهلك……يقولك على خط سيره وكل مكان بيروحوا و يديكي تقرير يومي
في بيت العدل. ….يعيش دور عبده الغامض و متعرفيش عنه اي شئ
وانتي لسه عند اهلك………ممكن يكتبلك حاجة باسمك او يحطلك مبلغ في البنك
في بيت العدل ….لالالا مش ممكن نفسة تسامحه على الافعال الشنعاء دى
صحيح يا اولاد … على رأي المثل
ياقلبي يا كتاكت .. يا ما انت شايف وساكت

الوسوم
عزيزي الزائر اذا كان لديك اي سؤال او اي استفسار يمكنك مراسلتنا عبر رقم الواتساب 0993817568
إغلاق
إغلاق